الوداع کینال بینک ایکسٹینشن


*الوداع کینال بینک ایکسٹینشن*

محترم قارئین،


زندگی میں کچھ لمحے ایسے آتے ہیں جو دل کے قریب ہوتے ہیں، اور جب وہ لمحے الوداعی کے پیغام کے ساتھ آتے ہیں تو دل میں ایک گہری اداسی چھا جاتی ہے۔ میں آج ایک ایسے ہی لمحے کا سامنا کر رہا ہوں، جب میں نے اپنے بچپن کی یادوں کی آغوش، اپنے گھر کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا ہے۔


پچھلے 40 سالوں میں،10بی  کنال بینک ایکسٹینشن میں میری زندگی کی ہر ایک یاد بکھری ہوئی ہے۔ یہی وہ جگہ ہے جہاں میں نے اپنی جوانی کے خواب سچے کیے، جہاں ہر کونا میرے لئے کہانیوں سے بھرا ہوا ہے۔ یہی گھر وہ ہے جہاں کی دیواروں نے میرے راز سنے، جہاں کی ہواؤں نے میری خوشیوں اور غموں کا سامنا کیا۔ یہ گھر صرف ایک مکان نہیں، بلکہ میرے دل کا حصہ ہے۔


یہ فیصلہ کرنا بہت مشکل تھا، لیکن وقت کی ضرورت اور وراثت کی تقسیم نے مجھے اس تبدیلی کی طرف مائل کیا۔ آج میں احمد گارڈن میں نئے آغاز کی طرف بڑھ رہا ہوں، مگر دل کی گہرائیوں میں 10بی  کی یادیں ہمیشہ زندہ رہیں گی۔


میں اس الوداعی لمحے کو دل سے محسوس کرتا ہوں اور اپنی تمام یادوں، محبتوں اور عزم کے ساتھ اسے ہمیشہ یاد رکھوں گا۔ نئے سفر کی طرف قدم بڑھاتے ہوئے، پرانی یادوں کے سائے ہمیشہ میرے ساتھ رہیں گے۔


شکریہ،۔

 

Comments

Post a Comment